تا این لحظه سر کاریم.

دیشب هم ساعت 6.45 از محل کار زدم بیرون.

امشب هم معلوم نیست کی موفق بشم برم خونه.

گردنم اینقدر درد می کنه که حد و حساب نداره. 

یه حاج خانم نوک قرمز و شال قرمزی هم تا تونست ما رو اذیت کرد. با اینکه آخر ساله و دوست ندارم کینه به دل بگیرم ولی خیلی از رفتار این خانم معلم ناراحت شدم. خیلی زننده برخورد کرد و تو اون حالت استرسی و شلوغی کار باعث شد اسید معده ام اساسی بجوشه.

سعی کنید آدم باشید. وقتی ارباب رجوع یه اداره هستید مودب باشید. سعی کنید شرایط کارمند رو درک کنید. در کل آدم باشید.