در کل آدم باشید.
تا این لحظه سر کاریم.
دیشب هم ساعت 6.45 از محل کار زدم بیرون.
امشب هم معلوم نیست کی موفق بشم برم خونه.
گردنم اینقدر درد می کنه که حد و حساب نداره.
یه حاج خانم نوک قرمز و شال قرمزی هم تا تونست ما رو اذیت کرد. با اینکه آخر ساله و دوست ندارم کینه به دل بگیرم ولی خیلی از رفتار این خانم معلم ناراحت شدم. خیلی زننده برخورد کرد و تو اون حالت استرسی و شلوغی کار باعث شد اسید معده ام اساسی بجوشه.
سعی کنید آدم باشید. وقتی ارباب رجوع یه اداره هستید مودب باشید. سعی کنید شرایط کارمند رو درک کنید. در کل آدم باشید.
+ نوشته شده در ۱۳۹۱/۱۲/۲۸ ساعت 19:10 توسط دل آرام
|
یک وقتهایی یک حرفهایی روی دل آدم می ماند حرفهایی که دلم می خواهد سر بگذارم روی شانه یک شنونده صبور و برایش تعریف کنم و او هم با سکوتش و سر تکان دادنش مرهمی باشد روی دلم ، کسی که سنگینی حرفهایم کمرش را خم نکند . این حرفها را باید زد . اگر بماند روی دل آدم مثل مرداب می گنداند دل آدم را، می خواهم دلم پاک بماند و زلال . دلم می خواهد بنویسم تا دلم آرام بشود.