آدمی بُریده است...
گفته بودمات
"آخر ِ همهچیز خوب است" ..
تَه ِخط اما
پایان ِ ماجرا نیست! ،
آدمی بُریده است...
(سید محمد مرکبیان)
+ نوشته شده در ۱۳۹۲/۰۳/۰۲ ساعت 12:10 توسط دل آرام
|
"آخر ِ همهچیز خوب است" ..
تَه ِخط اما
پایان ِ ماجرا نیست! ،
آدمی بُریده است...
(سید محمد مرکبیان)
یک وقتهایی یک حرفهایی روی دل آدم می ماند حرفهایی که دلم می خواهد سر بگذارم روی شانه یک شنونده صبور و برایش تعریف کنم و او هم با سکوتش و سر تکان دادنش مرهمی باشد روی دلم ، کسی که سنگینی حرفهایم کمرش را خم نکند . این حرفها را باید زد . اگر بماند روی دل آدم مثل مرداب می گنداند دل آدم را، می خواهم دلم پاک بماند و زلال . دلم می خواهد بنویسم تا دلم آرام بشود.